Nanu Nana

Najczęściej zadawane pytania

fold faq ak Zdobędę produkt, którego już nie ma w sklepie?

Jeśli dany produkt nie jest już dostępny w naszych filiach, prosimy o kontakt z personelem sklepu. Nasi pracownicy chętnie udzielą informacji, czy żądany produkt został już zamówiony lub czy można go jeszcze zamówić. Jeśli ponowne zamówienie produktu nie będzie możliwe, prosimy o kontakt z naszą Centralą (patrz poniżej „Szybki kontakt”).

fold faq CZY MOŻNA ZAMAWIAĆ PRODUKTY PRZEZ INTERNET?

Nie, nie ma możliwości zamówienia towaru przez Internet. Nasze produkty sprzedajemy wyłącznie w naszych filiach. W sprawie zamówienia produktów prosimy o kontakt z naszym personelem w sklepie. Nasi pracownicy chętnie służą pomocą.

fold faq Chciał(A)bym uzyskać więcej informacji o wybranym produkcie.

Pytania dotyczące towaru, który sprzedajemy prosimy kierować do personelu sklepu. Nasi pracownicy chętnie służą pomocą.

fold faq Czy mogę wymienić zakupiony towar również w innej filii Nanu-nana?

Zakupione u nas produkty można wymieniać we wszystkich filiach po okazaniu paragonu, niezależnie od tego, w której filii zakupiono produkt.

fold faq Gdzie otrzymam katalog z ofertą lub czy mogę zapisać Się do waszego newslettera?

Nasz asortyment jest stale aktualizowany, dlatego nie możemy Państwu zaproponować żadnego katalogu/newslettera. Na naszej stronie internetowej mają Państwo możliwość zasięgnąć informacji o aktualnych sprawach i ofertach w naszych sklepach.

fold faq Kiedy Nanu-nana otworzy swoją filię w moim mieście?

W rubryce „Aktualności“ znajdą Państwo informacje o aktualnych otwarciach nowych sklepów.

fold faq Czy jako handlowiec Mogę sprowadzić towar przez waszą firmę?

Nie. Zaopatrujemy w towar wyłącznie nasze własne sklepy.

fold faq Czy możliwe jest otwarcie sklepu nanu-nana pod własnym kierownictem?

Nie, Nanu-Nana nie jest firmą franczyzową.

fold faq Nie znaleźli państwo swojego pytania?

Prosimy klinknąć tutaj, aby skierować własne pytanie do Działu Obsługi Klienta.